Ovšem zatímco v některých firmách takováto kontrola funguje, jinde nikoliv. To záleží na mnoha různých faktorech. Mimo jiné i na tom, kolik a jaké techniky takový podnik používá.
Protože si jistě dokážete se zapojením fantazie představit, co vše se může dít, jakmile řidič služebního auta, osobního nebo nákladního, na tom nesejde, opustí areál závodu. Rázem si může udělat nějakou tu zajížďku, někoho svézt, někomu něco odvézt nebo si zajet za milenkou nebo za zábavou. Případně si někde na parkovišti schrupnout. A kdyby se potom snad šéf ptal? Vymyslí se třeba, že byla někde zácpa nebo objížďka, že došlo k poruše a bylo třeba něco spravovat,… Ze všeho se dá vylhat.
Anebo si představte takovou stavební firmu. Působí na možná i nepočítaně staveništích naráz a má po těchto roztroušenou techniku. Bagr by měl být dnes tady a zítra o sto kilometrů dál, míchačka by měla stát tam a buldozer onde,… Vše by mělo být v pohybu, vše by mělo pracovat po celou pracovní dobu. A stát po jejím ukončení. Jenže nejednou si prostě obsluha v práci ‚orazí‘ a po pracovní době zařízení vypůjčí na nějaký melouch. Však ona to firma zahrne do nákladů a zisk půjde do vlastní kapsy.
Nebo zemědělská technika. Ta má být chvíli na jednom poli, pak na druhém, třetím,… A zkuste si ji dohnat, maje ji na starosti!
A tak mizí výdělek, mizí pohonné hmoty, náhradní díly, materiál. A co s tím šéf nadělá?
Šéf sám nic. Ale RMC systém ano. Tento způsob sledování vozidel totiž dokáže ohlídat tolik techniky, kolik je třeba, a to i na hodně velkou vzdálenost. Ohlídá nejeden parametr, odhalí nejednu nepravost. A v témže momentu nebo třeba až dodatečně ze záznamu na to majitele upozorní.
A co si takový majitel firmy může přát víc, že? Než virtuálního hlídače, díky kterému má kdykoliv a kdekoliv všechno jako na dlani.